Vitlökssåsen förbannelse. 3 delar?

Det här är en av dem där värdelösa historierna jag pratade om förut. jag började skriva den för ett tag sen så ingenting stämmer i den. Men i alla fall, här är den:

Det var en gång en vitlöksås, som hette B363Karl. Han hade ett ganska trevligt liv innan DET hände. Jo, har ni föresten hört att det brinner i Australien igen? Det som hände var att en gamal gubbe som heter Surberg gav en förbanelse med hjälp av sin stav som gjorde att B363Karl blev en vinegrette istället för en vitlökssås. Jo, föresten så har jag startat en blogg på alltarskit.blogg.se. Jo som ni säkert alla vet är en vinigrette ingen trevlig upplevelse eftersom det frätter i näsan. Därför fick han inga Roadisland-såser och blev aldrig av med oskulden:(. B363Karl levde som en vinigrette i c:a 40 år och helt plösligt mötte han Surberg. Ja, jag menar Surberg (alltså om han nu kan ge en förbannelse med en stav kan han lika gärna vara 320kr gamal. Han kan också vara lika gammal som en ostburgare på McDonald, alltså 10kr), så nu när han mötte Surberg så snodde B363Karl hans stav när Surberg sov. (som sagt Surberg är gamal). Och så hände det otänkbara, att nästa del kommer när jag känner för det.

P.s Om ni vill veta mer om vem surberg är så kan ni kolla den här länken http://www.youtube.com/watch?v=5P2FoNjHoRE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0